Waarmee kunnen wij je helpen?
Mail ons
Product informatie of vragen over je bestelling? Mail ons info@nordic-style.nl
Bel ons
Productinformatie of vragen over je bestelling? Bel ons op +31 (0)182 700605
Veel gestelde vragen
Vind het antwoord op je vraag in de veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet bij, bel of mail ons
Veel gestelde vragen
Wij doen ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij jou af te leveren. Kleine artikelen zoals woonaccessoires, nachtkastjes, verlichting en andere kleine artikelen worden binnen 1-3 werkdagen bezorgd, indien vóór 15.00 uur besteld. Grotere pakketten zoals tafels en kasten worden binnen 3-5 werkdagen bezorgd, indien voorradig, achter de eerste voordeur.
Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen we jou hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
Wij hanteren binnen Nederland geen verzendkosten boven het bedrag van 50 euro. Is het bedrag lager dan 50 euro rekenen wij € 7,25.
Wij werken samen met drie koeriers.
Wordt je pakket verzonden met PostNL of DHL dan ontvang je hiervan de track and trace met informatie van de bezorging.
Een groot artikel wordt geleverd met XXLcargo. Zij zullen contact met je opnemen voor een passende datum voor de bezorging. Een groot meubel zoals een kast wordt niet in de woonkamer geplaatst. Onze koerier levert het pakket af op de begane grond achter de eerste voordeur. Woon je op de 1e verdieping of hoger? Indien er geen lift aanwezig is wordt het pakket op de begane grond geleverd.
Wij versturen standaard na de verwerking van je bestelling een mail met hierin de track & trace code, zodat je goed in de gaten kunt houden wanneer je bestelling bij je wordt afgeleverd. Let wel op, deze wil nog wel eens in de SPAM of ongewenste mail belanden.
Wil je jouw product ruilen? Dat is geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@nordic-style.nl. De kosten voor retour zijn voor je eigen rekening.
Voordat je wat besteld is het handig om te weten wat de retourkosten zijn mocht het product niet naar wens zijn. Hieronder een overzicht met voorbeelden van de mogelijke retourkosten:
- Standaard pakket via PostNL: € 7,25
bijvoorbeeld een woonaccessoire, hanglamp of bijzettafel - Groot pakket via PostNL: € 13,50
bijvoorbeeld een vloerkleed, eetkamerstoel of salontafel - Een kast of tafel via XXLcargo: € 45,00
Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling toch niet wilt hebben. Wat de reden ook is, je heeft het recht om jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je huisadres naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten verschillen per order. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@nordic-style.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan jou doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Dit vinden wij vervelend om te horen. Wij raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@nordic-style.nl. Wij proberen de klacht samen met jou zo goed mogelijk op te lossen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Wanneer je het bestelde product beschadigd hebt ontvangen, neem dan direct contact met ons op via info@nordic-style.nl. Belangrijk is ook om de verpakking te bewaren. Vaak kunnen wij hieraan zien of de vervoerder er netjes mee om gegaan is.