Verzending, Retourneren of een klacht melden
Verzending en levertijd
Verzenden Nederland en België | Reguliere pakketten
De reguliere pakketformaten worden verstuurd met DHL of PostNL. Wij verzenden je pakket gratis. De levertijd is doorgaans binnen 3 werkdagen, of zoals vermeld bij het desbetreffende artikel.
Verzenden Nederland en België | Grote pakketten | Spiegels
Grotere pakketten zoals spiegels of meubelstukken versturen wij in samenwerking met XXL Cargo. Wij verzenden je bestelling gratis. De levertijd is doorgaans binnen 5 werkdagen, of zoals vermeld bij het desbetreffende artikel. De planning van XXL Cargo neemt binnen 2 werkdagen na besteldatum contact met je op voor de afleveringdatum.
- Je bestelling wordt van maandag t/m zaterdag bezorgd. De bezorgdag en het tijdskader staat in je track en trace code.
- Mocht de bezorging mislukken doordat er op het afgesproken moment van afspraak alsnog geweigerd wordt bij levering, zullen wij de kosten voor de bezorging in rekening brengen.
- XXL Cargo levert uitsluitend tot aan de voordeur op begane grond. Zorg dus in geval van volumegoederen, of een verdiepingsvloer anders dan begane grond, zelf voor (transport)-hulp ter plaatse. De chauffeur zal in de meeste gevallen wel even een handje helpen, maar is dit in geen enkel geval verplicht.
Verzendkosten Grote pakketten | Spiegels Waddeneilanden
Het is mogelijk om een bestelling naar de eilanden laten transporteren. Voor briefpost en pakketpost bestellingen zijn hier geen extra kosten aan verbonden. Deze worden volgens de standaardprocedure aan jou verstuurd. Voor meubel – en pallettransport worden wel kosten in rekening gebracht.
Een grotere levering (meubel- en pallettransport) wordt door eilandtransporteurs vervoerd. Bij het online bestellen vul je je eigen adres en postcode in. De transporteur brengt je bestelling op de afgesproken datum naar het overslagcentrum van de juiste eilandvervoerder voor een eilandbezorging. De eilandvervoerder zorgt voor het vervoer naar je eiland-adres. De extra kosten bedragen €45.00
Retourneren
Retour en herroepingsrecht.
Je hebt het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten zijn afhankelijk van de grootte van het pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. We kunnen in bepaalde gevallen ook een retour voor je inboeken. Kleine pakketten: €8,- grote, kwetsbare pakketten, zoals spiegels €40,-. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@nordic-style.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Let op: om problemen met retouren zoals vermissing van het pakket te voorkomen: graag altijd eerst contact met ons opnemen.
Verpakking
Onze producten willen we natuurlijk op de beste manier verzenden. Daarom kiezen we ervoor de kleine producten in een doos te laten verzenden, voor de grote producten zullen deze in een speciale beschermingsverpakking worden verzonden. Onze spiegels worden altijd stevig ingepakt in een speciale verpakking. Om te retourneren adviseren we je deze verpakking te bewaren! Dit om eventuele schade van het verzenden zoveel mogelijk te voorkomen.
Vragen?
Voor overige vragen kun je altijd contact met ons opnemen. We zijn te bereiken op telefoonnummer +31 (0)182 700605 of via de mail: info@nordic-style.nl.
Klacht melden
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@nordic-style.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”
Mail ons
Product informatie of vragen over je bestelling? Mail ons info@nordic-style.nl
Bel ons
Productinformatie of vragen over je bestelling? Bel ons op +31 (0)182 700605
Veel gestelde vragen
Vind het antwoord op je vraag in de veelgestelde vragen hieronder. Staat je vraag er niet bij, bel of mail ons