Reguliere pakketten | Verzenden Nederland en België

De reguliere pakketformaten worden verstuurd met PostNL of Packs. Wij verzenden je bestelling gratis. De levertijd is doorgaans binnen 3 werkdagen, of zoals vermeld bij het desbetreffende artikel.

Grote pakketten | Verzenden Nederland en België

Grotere pakketten zoals spiegels vanaf lengtemaat 100 cm versturen wij in samenwerking met onze vervoerder. Wij bezorgen je bestelling gratis. De levertijd is doorgaans binnen 5 werkdagen. Onze vervoerder neemt binnen 2 werkdagen na besteldatum contact met je op voor de afleveringdatum.

  • Je bestelling wordt van maandag t/m vrijdag bezorgd.
  • Mocht de bezorging mislukken doordat er op het afgesproken moment van afspraak alsnog geweigerd wordt bij levering, zullen wij de kosten voor de bezorging in rekening brengen.
  • De chauffeur levert uitsluitend tot aan de voordeur op begane grond. Zorg dus in geval van volumegoederen, of een verdiepingsvloer anders dan begane grond, zelf voor (transport)-hulp ter plaatse. De chauffeur zal in de meeste gevallen wel even een handje helpen, maar is dit in geen enkel geval verplicht. 

Grote pakketten Waddeneilanden | Verzendkosten 

Het is mogelijk om een bestelling naar de eilanden laten transporteren. Voor briefpost en pakketpost bestellingen zijn hier geen extra kosten aan verbonden. Deze worden volgens de standaardprocedure aan jou verstuurd. Voor meubel – en pallettransport worden wel kosten in rekening gebracht.

Een grotere levering (meubel- en pallettransport) wordt door eilandtransporteurs vervoerd. Bij het online bestellen vul je je eigen adres en postcode in. De transporteur brengt je bestelling op de afgesproken datum naar het overslagcentrum van de juiste eilandvervoerder voor een eilandbezorging. De eilandvervoerder zorgt voor het vervoer naar je eiland-adres. De extra kosten bedragen € 45.00

Retour en herroepingsrecht.

Je hebt het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. 

De retourkosten zijn afhankelijk van de grootte en van de kwestbaarheid van het pakket. Kwestbare pakketten, zoals spiegels raden we aan door ons in te laten boeken, zodat je zeker bent dat deze heel bij ons aankomt.

Reguliere pakketten, max 80x80x40cm: € 8,- 
Kwetsbare pakketten, zoals spiegels t/m lengte 175cm € 20,-
Kwetsbare pakketten, zoals spiegels vanaf lengte 180cm € 40,-.

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@nordic-style.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Let op: om problemen met retouren zoals vermissing van het pakket te voorkomen: graag altijd eerst contact met ons opnemen.

Verpakking

Onze producten willen we natuurlijk op de beste manier verzenden. Daarom kiezen we ervoor de kleine producten in een doos te laten verzenden, voor de grote producten zullen deze in een speciale beschermingsverpakking worden verzonden. Onze spiegels worden altijd stevig ingepakt in een speciale verpakking. Om te retourneren adviseren we je deze verpakking te bewaren! Dit om eventuele schade van het verzenden zoveel mogelijk te voorkomen.

Meld je retour aan

Graag vragen we je een email te sturen naar info@nordic-style.nl met het desbetreffende ordernummer. Wij reageren dan z.s.m. en organiseren de retouropdracht.

Klacht melden

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@nordic-style.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

CLOSE
De waardering van nordic-style.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.6/10 gebaseerd op 10 reviews.
Add to cart