Veelgestelde vragen
Bestellen, verzenden en retourneren
Je bestelling wordt binnen 5 werkdagen bezorgd door onze vervoerder. Zij zijn gespecialiseerd in het vervoer van spiegels.
Binnen 3 werkdagen na bestelling nemen zij contact op om een bezorgmoment af te stemmen.
Je bestelling wordt in Nederland of België gratis door ons bezorgd.
Je bestelling wordt bezorgd in een stevige verpakking. Toch kiezen we ervoor samen te werken met een vervoerder die gespecialiseerd is in het bezorgen van spiegels. We willen namelijk dat je bestelling netjes en volgens afspraak bij je wordt bezorgd.
Je bestelling wordt binnen 5 werkdagen bezorgd.
I.v.m. de logistieke planning neemt de vervoerder binnen 3 werkdagen na bestelling contact op (per email) om een bezorgmoment af te stemmen.
Onze koerier levert het pakket af op de begane grond achter de eerste voordeur. Woon je op de 1e verdieping of hoger? Indien er geen lift aanwezig is wordt het pakket op de begane grond geleverd.
Wil je jouw product ruilen? Dat is geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@nordic-style.nl.
Voordat je wat besteld is het handig om te weten wat de retourkosten zijn mocht het product niet naar wens zijn. Hieronder een overzicht met voorbeelden van de mogelijke retourkosten:
De retourkosten zijn afhankelijk van de grootte en van de kwestbaarheid van het pakket. Kwestbare pakketten, zoals spiegels raden we aan door ons in te laten boeken, zodat je zeker bent dat deze heel bij ons aankomt.
Reguliere pakketten, max 80x80x40cm: € 8,-
Kwetsbare pakketten, zoals spiegels t/m lengte 175cm € 20,-
Kwetsbare pakketten, zoals spiegels vanaf lengte 180cm € 40,-.
Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling toch niet wilt hebben. Wat de reden ook is, je heeft het recht om jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je huisadres naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten verschillen per order. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@nordic-style.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan jou doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Dit vinden wij vervelend om te horen. Wij raden je aan om je klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@nordic-style.nl.
Wij proberen de klacht samen met jou zo goed mogelijk op te lossen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Wanneer je het bestelde product beschadigd hebt ontvangen, neem dan direct contact met ons op via info@nordic-style.nl, zodat we een oplossing kunnen aandragen.
Belangrijk is ook om de verpakking te bewaren. Vaak kunnen wij hieraan zien of de vervoerder er netjes mee om gegaan is.
Staat je vraag hier niet tussen, mail ons dan naar info@nordic-style.nl. Wij helpen je graag!